ΕΣΤΙΝ ΟΥΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ…

[VI] …ἔστιν οὖν τραγῳδία μίμησις πράξεως σπουδαίας καὶ τελείας μέγεθος ἐχούσης, ἡδυσμένῳ λόγῳ χωρὶς ἑκάστου τῶν εἰδῶν ἐν τοῖς μορίοις, δρώντων καὶ οὐ δι᾽ ἀπαγγελίας, δι᾽ ἐλέου καὶ φόβου περαίνουσα τὴν τῶν τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν.

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ – Ποιητική (1449b-1450b)

Θα’ θελα να μάθω ποιος δαιμόνιος νους άντεξε στην ιδέα να συνυπάρξουν στο θεατρικό σανίδι όλοι αυτοί οι ακριβοθώρητοι και αγαπημένοι μου τύποι, αφού και μόνο σαν σκέψη η εκτέλεση του συγκεκριμένου πονήματος, διασαλεύει όλο μου το είναι. Όποιος κι’ αν είναι ο εμπνευστής αυτής της ποιητικής σύλληψης τα μύρια ευχαριστώ και την αγάπη όλων μας… Επειδή σας διαβάζω αγαπημένοι μου φίλοι, ξέρω ότι ακούτε τραγωδία και αλλάζετε χορογραφία. Γιατί στο κάτω κάτω πόσες Ηλέκτρες με Λυδία Κονιόρδου ν’ αντέξει το έρμο το κοινό, που και απ’ την υπουργό να ξεφύγει πάλι σε Καραμπέτη θα πέσει με την αιώνια ενσωματωμένη μούτα που της δίνει χρόνια το σουξέ.. Σ’αυτήν όμως την παράσταση δεν γίνεται να μην πας. Μιλάμε για παράσταση εναλλακτική, αναρχική, σχεδόν επαναστατική, που θα γίνει η αφορμή να ακουστεί ο αθάνατος λόγος του Σοφοκλή στους φαν της Φουρέιρας και του Ηλία Βρεττού.. Είμαι σίγουρος πως θα προσεγγίσει την νεολαία, γιατί τα καινούργια θα δουν τον Φραγκολιά με την πολεμική φορεσιά που έχει κάτι από σινεμά, θα τους κάνει και λίγο survivor και από κεκτημένη ταχύτητα θα τρέξουν στον διάσημο.. Πρωταγωνιστεί η κ. Μαίρη Βιδάλη εκλεκτή και αγαπημένη, την οποία έχω να συναντήσω απ’ την εποχή ”17 σφαίρες για έναν άγγελο”. Νομίζω πως έχει πλέον τη σοφία και την εμπειρία τόσων χρόνων και όπως μαθαίνω συνεχίζει να καθηλώνει κάθε ανυποψίαστο… Από δίπλα η κ. Λουκία Παπαδάκη μ’ αυτό το αιώνια μοχθηρό -σχεδόν κτιστό ύφος- που παρεμπιπτόντως της πάει της τραγωδίας, και η οποία για μένα αποτελεί την καλύτερη επιλογή..Λίγο η Καλλιόπη η τραγουδίστρια δεν δένει με το μωσαϊκό.. Έχω υπόψιν μου μια φίλη που θα έκανε την διαφορά, αλλά ποιος είμαι εγώ που θα ζητήσουν την γνώμη μου…Θα’ θελα πολύ να μάθω τα συναισθήματα του Φραγκολιά και του Αϊβάζη πριν την είσοδο. Θα’ θελα να μάθω ποια μέθοδο ακολουθούν για να γίνει ο Ορέστης κάτι από Γιάννη και λίγο περισσότερο από Κώστα, γιατί ο συγκεκριμένος τραγωδός έχει και το μαλλί του Κότσιρα, που λίγο πολύ είναι πιο κοντά στην Επίδαυρο. Πως δουλεύουν το ρόλο τους? Νιώθουν την ανατριχίλα και την συγκίνηση των προηγούμενων? Τι θα κάνουν όταν αντικρίσουν στοιβαγμένες τόσες γκόμενες οι οποίες απεγνωσμένα θα αποζητάνε ένα βλέμμα μαζί με τον αριθμό του κινητού? Θα τις κοιτάξουν κατάματα, ή θα αφεθούν στην μαγεία του λόγου του Σοφοκλή? Πιστεύω την άλλη εβδομάδα που θα είμαι Αθήνα να έχουν κάνει πρεμιέρα και να τους απολαύσουμε από κοντά, διαφορετικά θα πιω ρετσίνα με τους φίλους στα ”Γαρδουμπάκια” της Πλάκας για να κάνουμε παρέα και στ’ αρχαία Γιατί για να βάλω θερμοσίφωνα, να ντυθώ και να πάω νυχτιάτικα να δω καμιά παράσταση τύπου Στέργιογλου, που παριστάνει τον τραγικό, μη με περιμένετε.

Θάνος Αλεξανδρής

|> Ασπάλαξ

Pegging & Trolling Without Mercy!

της/του δημιουργού!

Τα αέρια του Καρβέλα

Ο λόγος που σας ενόχλησαν τόσο τα λόγια και τα αέρια του Καρβέλα είναι επειδή τα αέρια είστε εσείς...

error: Το περιεχόμενο προστατεύεται !!!